I am Officially a Fiance To Him!

Assalammualaikum w.b.t.

Alhamdulillah, majlis pertunangan saya sudah selesai dan berakhir dengan kegembiraan dan penuh kesyukuran. Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah.

Firstly, I want to apologize from everyone sebab tidak sempat bagitau dan invite korang. Cousins yang jauh, friends and others, I am so sorry k. Majlis ni saya buat kecil-kecilan saja tapi saya betul-betul minta maaf sebab semuanya last minute preparation dan tidak sempat inform korang semua. I AM SO SORRY.

For those yang ada datang, thank you and your visit is a much for me. THANK YOU!

And now, secara rasminya, saya adalah tunang kepada Encik Kahar bin Latif!  Semoga segalanya berjalan dengan lancar sehingga semuanya selesai. Semua ini adalah dunia baru untuk saya! 

You, my love, you mean the world to me!

Welcome

Thanks for visiting! Check back regularly for updated stories, photos and advice! Noted that every photos I post some are belong to me and some aren't which I taken from other website and I will credit to the host.

Followers